سامسونگ سرانجام بر مشکلات خود در تولید S21 FE غلبه کرد!

shaygan2021 1400/07/05

مدت زیادی است که اخبار و شایعات بسیاری درباره پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ، یا همان گلکسی اس 21 FE می‌شنویم. این گوشی که هنوز حتی به طور رسمی معرفی نشده است، برای ورود به خط تولید با مشکلات فراوانی روبرو شد. در ابتدا، مشکل سامسونگ کمبود جهانی چیپست‌ها بود و چندی پیش نیز برخی مشکلات در تولید، تاریخ عرضه این گوشی را بیش از حد انتظار به تعویق انداخت.

اما حالا گزارشاتی منتشر شده که خبر از حل این مشکلات پس از تولید ۱۰٫۰۰۰ گوشی در این ماه می‌دهند. سامسونگ حالا که موانع را از پیش راه خود برداشته است، باید با توجه به میزان فروش و موفقیت گوشی گلکسی اس 20 FE، تعداد بسیار بیشتری از آن را تولید کند.

گوشی‌های FE سامسونگ محصولات محبوبی هستند زیرا مشخصات سخت افزاری پرچمداران این شرکت را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که شرکت سامسونگ در چه زمانی می‌تواند به موجودی کافی از این گوشی رسیده تا به طور رسمی آن را معرفی کند؛ اما به عقیده بسیاری، کمی برای عرضه این محصول دیر شده زیرا نسخه معمولی گلکسی اس 21، حالا با قیمتی کمتر از آنچه اس 21 FE قرار است با آن عرضه شود، قابل تهیه است!

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.