اولین رندر سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت. پرچمداری بی همتا

shaygan2021 1400/07/05

سرانجام پس از هفته‌ها شایعه درباره گلکسی اس 22 الترا و انتشار رندرهای مختلفی از آن، منبع مورد اعتماد دنیای فناوری، OnLeaks، رندرهایی رسمی از گلکسی اس 22 الترا منتشر کرد تا بالاخره با ظاهر این گوشی هوشمند بالارده بیشتر آشنا شویم. در واقع به دلیل آن که OnLeaks منبعی معتبر برای اخبار دنیای فناوری است، می‌توان به درست بودن طراحی رندری پرچمدار بعدی سامسونگ امیدوار بود. البته شایان ذکر است که همان طور که می‌دانیم تصاویر رندری ممکن است با محصول نهایی مطابقت نداشته باشند و حتی اگر این رندرها بر اساس محصولی واقعی نیز ترسیم شده باشند ممکن در نهایت مواردی مثل شکل دوربین‌ها یا رنگ دستگاه متفاوت از این رندرها باشد.

در هر صورت با نگاهی کوتاه به رندرهای گلکسی اس 22 الترا می‌توان شباهت این گوشی هوشمند به سری گلکسی نوت را متوجه شد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با ادغام کردن دو سری نوت و اس، طرفداران سری گلکسی نوت را راضی نگه دارد. به علاوه، بخش‌های بالا و پایین گلکسی اس 22 الترا موجود در تصاویر طراحی صاف و تختی دارند و از طراحی استوانه‌ای شکلی (لبه‌های خمیده) بهره می‌برد که ممکن است یادآور طراحی هواوی میت 30 پرو با نمایشگر آبشاری (Waterfall Display) باشد. البته باید اشاره کرد که انحنای پرچمدار نسل بعدی سامسونگ به میزان انحنای هواوی میت 30 پرو نخواهد بود.

 

در قاب پشتی گلکسی اس 22 الترا نیز دوربین چهارگانه قرار دارد که بسیار به چینش و ساختار دوربینی گلکسی اس 21 الترا شباهت دارد. این طراحی که طراحی P نام دارد در پرچمدار نسل قبلی سامسونگ نیز وجود داشت. به علاوه، ناج دوربین سلفی گلکسی اس 22 الترا نیز به مانند نسل قبلی بدون تغییر حفظ شده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 22 الترا که اخبار زیادی پیرامون آن منتشر شد مجهز بودن به محفظه نگه‌داری قلم هوشمند سامسونگ یعنی اس پن است که اخبار قبلی  مبنی بر وجود این محفظه در نسل بعدی پرچمدار سامسونگ را تایید می‌کند. البته به نظر می‌رسد این طراحی نوین سامسونگ قربانی نیز به همراه داشته است چرا به احتمال زیاد سامسونگ برای قرار دادن محفظه اس پن مجبور به استفاده از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی گلکسی اس 21 الترا برای گلکسی اس 22 الترا شده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.