همه چیز درباره رابط کاربری MI UI 13 ، از همیشه هوشمند تر …

shaygan2021 1400/07/07

miui 13 نسخه بعدی رابط کاربری شیائومیست که بسیاری از کاربران این برند منتظر رسیدن آن هستند تا بتوانند نقایص مربوط به نسخه‌های قبلی را به نحو قابل‌توجهی برطرف کنند؛ از طرفی به نظر می‌رسد که شیائومی هم تمرکز ویژه‌ای روی می یو ای ۱۳دارد تا بتواند رضایت کاربران این اکوسیستم را به خوبی جلب کند. در ادامه به نکاتی در این مورد می‌پردازیم، پس از آن به سوال miui 13 کی میاد پاسخ خواهیم داد و لیست گوشی‌هایی که این نسخه را دریافت می‌کنند را ارائه می‌دهیم.

رابط کاربری MI UI 13 چیست؟

رابط کاربری miui 13 چیست یکی از سوالاتیست که بسیاری کاربران و حتی کاربرانی که تازه قرارست از این پلتفورم استفاده کنند ممکن است بپرسند. در واقع Miui 13 شیائومی جدیدترین نسخه از پوسته سفارشی شیائومیست که قرارست در سال ۲۰۲۲ روی اکثر گوشی‌های این برند اجرا شود.
miui 13 ویژگی های هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد و اغلب کاربران این شرکت منتظر ارائه‌ی آن هستند، چراکه برای برخی از گوشی های شیائومی سالی که گذشت، سال نرم‌افزاری خوبی نبود و این شرکت تمام سعی خود را خواهد کرد تا رابط کاربری miui 13 عملکرد بهتری داشته و تمام نقایص گذشته را رفع کند.

ویژگی ها و تغییرات نسبت به نسخه قبل

اکنون بسیاری از دستگاه‌ها نسخه ۱۲ را دریافت کرده‌اند و برخی نیز هنوز در انتظار دریافت آن هستند. شیائومی در مورد تغییرات MIUI 13 از کاربران خود نظر سنجی کرده و قطعاً تجربه بهتری را رقم خواهد زد. از همین رو می‌توان انتظار داشت که شاهد ویژگی های کاربردی بیشتری در این رابط کاربری باشیم. در ادامه برخی از ویژگی های Miui 13 شیائومی را می‌بینید:

  • در miui 13 رابط کاربری به شکل قابل توجهی بهبود می‌یابد
  • امکان ایجاد Super Live wallpapers توسط کاربر
  • انیمیشن های جدید
  • از ویژگی miui 13 بهبود و ارتقاء حساسیت به لمس
  • فیلترهای ویرایش آنی عکس‌ها و ویدئوها
  • بهبود مشخصه Scrolling screenshot
  • پشتیبانی از ضبط صفحه نمایش داخلی
  • بهبود پنل نوتیفیکیشن‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای تسهیل پاسخ به پیام‌‌ها
  • تجربه ذخیره‌سازی انعطاف پذیر‌تر
  • ایجاد حالت power saving بهتر و بهینه‌تر برای طول عمر بیشتر باتری از دیگر ویژگی miui 13 است
  • تغییرات miui 13 در ژست‌های حرکتی جدید و عملکردهای اضافی برای راحتی بیشتر

این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که برخی از این ویژگی‌ها در نسخه‌های قبلی هم وجود داشتند، اما در این نسخه کاربردی‌تر و پیشرفته‌تر خواهند شد.

 

چه زمانی منتشر خواهد شد؟

شاید شما هم این سوال را بپرسید که می یو ای ۱۳ کی میاد ؟ در مورد زمان عرضه Miui 13 شیائومی باید گفت که این نسخه قرارست در سه ماهه آخر امسال، یعنی از آگوست تا اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شود؛ اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد تاریخ انتشار miui 13 را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
در مورد تاریخ انتشار Miui 13 شیائومی در نسخه‌ی بتا هم باید گفت که بدون شک پیش از نسخه پایدار آن خواهد بود و زودتر راهی بازار خواهد شد.

لیست گوشی های دریافت کننده MI UI 13

تا به اینجا به برخی از اطلاعات مربوط به زمان رونمایی و انتشار رابط کاربری Miui 13 شیائومی اشاره شد. در ادامه لیست گوشی‌هایی که این نسخه از پوسته سفارشی را دریافت خواهند کرد ارائه خواهیم داد. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که این لیست هنوز نهایی نیست و ممکن است در آینده تغییراتی داشته باشد.

 

در مورد دریافت miui13 توسط گوشی‌هایی که در لیست زیر می‌بینید نمی‌توان اظهار نظرر کرد:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.